En månad går fort och det har varit en bra läsmånad. I form av bara bra böcker och några som förmodligen hamnar på topplistan 2017 :)
Läsordning:
Hundra omistliga ting - Lucy Dillon
Den ökända historien om Frankie Landau-Banks - E Lockhart
Fågelburen - Lisa Jewel
Vi är en - Sarah Crossan
Ordbrodösen - Anna Arvidsson
Toppordningen:
Ordbrodösen
Vi är en
Hundra omistliga ting
Fågelburen
Den ökända historien om Frankie Landau-Banks
Kommentarer
Skicka en kommentar